Friday, February 13, 2009

نظریه داروین عوض شد : میمون اولش انسان بوده نه بر عکس طنزاز علیرضا رضایی !

به مناسبت دویستمین سال تولد داروین
نظریه داروین عوض شد : میمون اولش انسان بوده نه بر عکس !
.
حلقه ی گمشده داروین !
تعدادی از بازماندگان داروین پس از تماشای چند صحنه از حماسه باشکوه ۲۲ بهمن نظریه داروین را پس گرفتند . به گفته این افراد ظاهراً میمون اول انسان بوده ولی در جریان پیروزی انقلاب در یک سیر کاملاً تکاملی رفته میمون شده . این تئوری بدون نیاز به هیچگونه اثباتی فصل نوینی را در علم زیست شناسی ورق زد و هم اکنون تمام دانشمندان برای تحقیقات تکمیلی در راه قم میباشند . دانشمندان معتقدند که تا پیش از انقلاب شکوهمند ، نوع بشر داشت عین آدم زندگی اش را میکرد حال آنکه ظرف سی سال در جریان یک تحول اسرار آمیز زیستی بشر از طریق تقلید و درآوردن ادا اطوارهای خاص ترجیح داد که میمون بشود . برخی از این اداها از قیبل مشت محکم ، راهپیمائی ، بیعت با آرمانها و نظایر اینها همواره باعث تحکیم ارکان نظام تکامل شده است . گفته میشود بدلیل اینکه بشر برای میمون شدن نیاز به تقلید داشت لذا علما با انتشار رساله نقش عمده ای در تحول جانور شناسی بازی کرده اند !
مطالعات نشان میدهد که تحولات رساله ای کره زمین ابتدا باعث گرم شدن هوا و سپس دم کردگی و بعد خفه شدن از گرما شده و همین امر باعث پوست انداختن تعدادی از انواع تکامل نیافته ی آدمیزاد که تا پیش از این توی جنگل هم راهشان نمیدادند شد . در جریان این پوست اندازی روشن شد که انواع کروکودیل ، هیولا ، گودزیلا و امثالهم همگی قبل از گرم شدن رساله ای زمین بمدت میلیونها سال در پوست انسان به حیات خود ادامه میدادند لیکن بعداً با تغییرات جوی منطقه قوانین طبیعت به گونه ای تغییر کرد که پدیده هائی نظیر هیولا شدگی ، هیولا پروری ، روحیه ی هیولائی و نظایر اینها بصورت فرهنگ درآمد و سرانجام بشر تصمیم گرفت برود میمون بشود . بنا به اجماع علما گفته میشود که میمون قابل تحمل ترین جانوری بود که میشد برای انسان نبودن انتخاب کرد !
در جریان این نحول حیوانی تعدادی از اساتید دانشگاه کلمبیا با بازبینی فیلم سخنرانی احمدی نژاد در آنجا به این نتیجه رسیدند که تکامل میمون خیلی سریعتر از سایر انواع تکامل بوده و میمونهای جدید که عموماً هم دکتر هستند هم مهندس هستند هم مکه رفته اند اگر ولشان کنی میخواهند دنیا را هم اداره بکنند که این امر البته با توجه به سرعت تکامل میمونها اصلاً عجیب نیست . در ده روز گذشته میمونها که از تصرف زمین خیالشان تقریباً راحت شده است به قصد تسخیر فضا یک ماهواره ی موفقیت آمیز پرتاب کردند . گونه ای از تکامل یافته ترین انواع میمون هم اکنون به شکل گوریل فرمانده کل ستاد ارتش هم میباشد !
یکی از دانشمندان با مطالعه در ریخت و قیافه ی مسئولین نظام گفت البته ما فکر نمیکردیم میمونها در جریان تکامل اینقدر زشت بشوند . در حال حاضر یک تیم کامل از پژوهشگران ماساچوست در حال تحقیق روی نحوه ی تکثیر انسانهای میمون شده میباشند . برخی از روشهای تکثیر این موجودات شامل نکاح موقت ، صیغه ی ۹۹ ساله و چند همسری بوده که هم اکنون بصورت قانون در مجلس جنگل تصویب گردیده و قابل دسترسی میباشد . تحقیقات تکمیلی بر سر اینکه چرا میمون هرچی زشتتره بازیش بیشتره هنوز ادامه دارد !

1 comments:

Unknown said...

Alireza jan ! khaste nabashi aziz...
kheyli ziba jur kardeh budi wa man besyar lezat bordam.
Tabrik migam be in estedad wa hoshyari wa zoghet.
Majid Rahimi