Tuesday, December 23, 2008

ایها الناس ! خراب شدن کامپیوتر من کار موصاد است !

علیرضا رضایی
...داشتم فکر میکردم که چرا این اصغر لگن اینهمه تند تند مادر برد و رم و هارد و پاور و فلان میسوزونه دیدم الآن اگر فارس بود میگفت کار صهیونیستهاست ! بعد یک کم دیگه فکر کردم دیدم راستی ها ! حالا درسته که من به کامپیوترم میگم اصغر لگن ولی دلیل نمیشه که بدون هدایت اسرائیل از طریق رشت و گیره و لپ تاپ هی بشینه زمین اونم تو این احوال و اوضاع ما !اصلاً به اسرائیل چه مربوطه که من به کامپیوترم چی میگم ؟! هی میرن پینوکیو و تارزان درست میکنند که ارکان نظام لق بشه من باید هی اینجا افشاگری کنم اصغر لگن که خوبه اگر آرنولد لگن هم بود خب میسوخت دیگه !در هر حال ای رفقای گمنام امام زمان ! به هوش باشید که من علی الحساب دستگاه ندارم و حالا و این چند ساعته را هم به لطف رفیقی تونستم یه کارهائی بکنم و اینا . در هر حال اگر یهو دیدید تو این چند روزه غیبت کردم پشت سرم غیبت نکنید راضی نیستم !الهی جز جیگر بزنن این اسرائیلی ها به حق علی ! میبینی تو رو خدا چطوری توطئه میکنن اصغر لگن مادر برد میسوزونه ؟! الهی خیر نبینن ، الهی داغشون به جیگرم بمونه ننه ، الهی برن زیر تریلی ، الهی برن روی تریلی ، الهی برن بقیه جاهای تریلی ، الهی آره و اینا بشن بدست محمود که دیگه از این بدتر نفرینی نیست براشون !نه آقا اینجوری نمیشه . این دستگاه هم که انگار هیچ جوری نمیخواد فونت فارسی بگیره من دارم با آژان کشی تایپ میکنم الآن . اصلاً اعصابم خورد شد من رفتم یک سیگار بکشم بینم حالا که اینجوریه
!

0 comments: