Saturday, January 24, 2009

آقای منتظری !اگر الآن رهبر بودی باز هم همین حرفهای قشنگ را میزدی ؟

آیت الله منتظری در اعتراض به برگزار نشدن مراسم سالگرد مهندس بازرگان : لااقل رژیم شاه با مرده ها کاری نداشت ! (پیک نت)آقای منتظری !اگر الآن رهبر بودی باز هم همین حرفهای قشنگ را میزدی ؟!.
طنزازعلیرضا رضایی
پرسیدیم گفتند اینجور حرف زدن هیچ ربطی به معاشرت با نفر بغل دستی ندارد . نفهمیدیم عکس سمت راست را گفتند یا عکس سمت چپ را !
دانشمندان بعد از کشف بیماری محمودانقاریا موفق به کشف بیماری مخوف منتظرایمر شدند . این بیماری مهلک باعث میشود که یک ولی فقیه ۲۵ سال بعد با فلسفه ولایت فقیه مشکل پیدا بکند . به گفته پزشکان چنانچه کسی بموقع رهبر جمهوری اسلامی نشود منتظرایمر گرفته و با کلیه همان اصولی که خودش پایه گذاری کرده مخالف میشود . به نظر کارشناسان بعد از پائین آمدن عکس بیمار از کنار عکس سایر اولیا و مقربین نامبرده هیچکدام از آن اولیا را بخاطر نیاورده لیکن فقط یکیشان را که بعداً بجای او ولی فقیه شده هیچوقت فراموش نمیکند . بیمار در این مرحله دائماً هذیان گفته و روزی ۳۲ مرتبه در خواب و بیداری میگوید : آی خودم کردم که لعنت بر خودم باد . در مراحل ابتدائی این بیماری صعب العلاج فرد مبتلا بمدت ۵ سال بعد از انقلاب دچار خروسک شده و میو میو میکند . در علم پزشکی در این مرحله به بیمار اصطلاحاً گربه نره میگویند !
بنا به اعلام ستاد حمایت از افراد بی حمایت آیت الله منتظری کمی هم دچار کندی حرکت زمان شده است . به گفته این ستاد فقط در یک مورد ۲۵ سال طول کشید تا ایشان بفهمد اعدام کارگر و معلم و دانشجو در هیچ جای اسلام نیامده است . این اتفاق فرخنده در حالی رخ داد که چنانچه ایشان الآن خودش ولی فقیه شده بود تا ۲۵ سال بعد هم به چنین نتیجه هائی یا نمیرسید یا سعی میکرد که نرسد . توضیحاً اینکه در اسلام ناب محمودی آدم میتواند بطور همزمان با یک چیز هم موافق باشد هم مخالف . کارشناسان به این حالت عجیب غریب ائتلاف خدا و خرما میگویند . در این حالت اگر بعد از نماز سوال بشود که کدامشان را میخواهی طرف درحالیکه به سماوات اشاره میکند همزمان با بالا رفتن سر آدم به طرف خدا از پائین خرما را میگذارد توی جیبش . در حال حاضر تقریباً همین حالت باعث شده که در جمهوری اسلامی همزمان با اعدام چند نفر قوه قضائیه مخالفت خودش را با اعدام اعلام بکند . این قوه محترم چند بار هم بعد از اجرای حکم سنگسار ، حکم سنگسار را لغو کرده است . دانشمندان معتقدند که چراغ "قوه" از همینجا اختراع شد . در این زمان مردم ایران دچار حالت شیکونز میشوند . شیکونز یکجور سرگیجه عجیب غریب است که چون شبیه به هیچ حالت دیگری نیست اسمش را این ریختی گذاشته اند !
به گفته صاحبنظران برخی از اعضاء اپوزوسیون ایران هم موجودات جالبی هستند : همان کسی را که تا پریروز بهش فحش خواهر مادر میداند الآن خواهر مادرشان را با فحش میدهند بهش . این عده معتقدند که اگر یک جامعه دچار قحط الرجال بشود اپوزوسیون همینجوری میشود . با استفاده از این حالت باحال خاتمی در یکماه گذشته هر روز بعد از نماز صبح گفت می آیم بعد از نماز ظهر گفت یا من یا میر حسین می آئیم بعد از نماز مغرب گفت حالا ببینم تا فردا چی میشه . هم اکنون در جمهوری اسلامی اگر خود رهبری هم فردا به خودش بد و بیراه بگوید مردم دربست مخلص ایشان شده و حاضرند به نشان مخالفت با جمهوری اسلامی حتی بروند غزه با اسرائیل بجنگند . برخی معتقدند اگر در حال جنگ از همان مردم بپرسند ببخشید شما الآن با کی مخالف هستید میگویند با "اینا" . توضیحاً اینکه "اینا" یک موجود مجهول الهویه ای است که از سی سال پیش توسط همین مردم خلق شده ولی هنوز هیچکدامشان نمیدانند اینا دقیقاً کیا هستند !

1 comments:

digar said...

I think that is good that Ayatollah Montazari modify his viewpoint. We should go and talk with others to do the same.